سال دوم(95)

استاد یزدان پناه

بازگشت به درس

جلسات ناموجود
جلسات 1 تا 5
جلسات 6 تا 15
جلسات 16 تا 25
جلسات 26 تا 35
جلسات 36 تا 46
جلسه 1
26/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
جلسه 2
27/ 95.06.31/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
جلسه 3
28/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
جلسه 4
29/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
جلسه 5
30/ 95.07.28/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
جلسه 6
31/ 95.8.5/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
جلسه 7
32/ 95.8.5/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
جلسه 8
33/ 95.8.12/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
جلسه 9
34/ 95.8.12/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
جلسه 10
35/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
جلسه 11
36/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 12
37/ 95.9.17/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 13
38/ 95.9.17/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 14
39/ 95.9.24/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 15
40/ 95.9.24/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 16
41/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 17
42/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 18
43/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 19
44/ 95.10.15/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 20
45/ 95.10.15/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 21
46/ 95.10.22/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 22
47/ 95.10.22/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 23
48/ 95.10.29/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 24
49/ 95.10.29/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 25
50/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 26
51/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 27
52/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 28
53/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 29
54/ 95.11.20/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 30
55/ 95.11.20/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
جلسه 31
56/ 95.11.27/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 32
57/ 95.11.27/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 33
58/ 95.12.18/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 34
59/ 95.12.18/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 35
60/ 95.12.25/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 36
61/ 95.12.25/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 37
62/ 96.1.16/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 38
63/ 96.1.16/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 39
64/ 96.1.30/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 40
65/ 96.1.30/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 41
66/ 96.2.6/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 42
67/ 96.2.6/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 43
68/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 44
69/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 45
70/ 96.2.20/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
جلسه 46
71/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)

بازگشت به درس