جلسات 1 تا 5 |
||
جلسات 6 تا 15 |
||
جلسات 16 تا 25 |
||
جلسات 26 تا 35 |
||
جلسات 36 تا 46 |
||
جلسه 1 |
||
26/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
| ||
جلسه 2 |
||
27/ 95.06.31/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
| ||
جلسه 3 |
||
28/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
| ||
جلسه 4 |
||
29/ روش محدثین (بررسی روش تفسیر با استفاده از روایات/ بررسی نسبت قرآن با روایات قطعی الصدور و ضعیف السند /بررسی رابطه فهم قرآن و روایات/بررسی جایگاه شان نزول /بررسی عدم حجیت ظواهر قرآنی و روایات انما یعرف القرآن من خوطب به)
| ||
جلسه 5 |
||
30/ 95.07.28/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
| ||
جلسه 6 |
||
31/ 95.8.5/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
| ||
جلسه 7 |
||
32/ 95.8.5/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
| ||
جلسه 8 |
||
33/ 95.8.12/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
| ||
جلسه 9 |
||
34/ 95.8.12/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
| ||
جلسه 10 |
||
35/ روش تفسیر متکلمین (روش تفسیر متکلمین و نقد آن / نظر علامه در مورد علم کلام/ نیاز به کار کلامی در تفسیر)
| ||
جلسه 11 |
||
36/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 12 |
||
37/ 95.9.17/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 13 |
||
38/ 95.9.17/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 14 |
||
39/ 95.9.24/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 15 |
||
40/ 95.9.24/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 16 |
||
41/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 17 |
||
42/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 18 |
||
43/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 19 |
||
44/ 95.10.15/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 20 |
||
45/ 95.10.15/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 21 |
||
46/ 95.10.22/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 22 |
||
47/ 95.10.22/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 23 |
||
48/ 95.10.29/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 24 |
||
49/ 95.10.29/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 25 |
||
50/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 26 |
||
51/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 27 |
||
52/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 28 |
||
53/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 29 |
||
54/ 95.11.20/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 30 |
||
55/ 95.11.20/ روش تفسیر فلاسفه (روش تفسیر فلاسفه و نظر علامه در مورد آن/ نظر علامه در مورد کار فلسفی و رابطه آن با دین/ تاثیر قرآن در ارتقاء علوم عقلی/ جایگاه عقل قطعی در تفسیر قرآن/ بررسی دیدگاهها در مورد رابطه عقل و دین و بررسی نظر اخباریان / شیخ انصاری و مکتب تفکیک/ کاربرد فلسفه در استنطاق/ توضیح چرخه فهم در متن دینی/ آسیبهای کار فلسفی در تفسیر)
| ||
جلسه 31 |
||
56/ 95.11.27/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 32 |
||
57/ 95.11.27/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 33 |
||
58/ 95.12.18/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 34 |
||
59/ 95.12.18/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 35 |
||
60/ 95.12.25/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 36 |
||
61/ 95.12.25/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 37 |
||
62/ 96.1.16/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 38 |
||
63/ 96.1.16/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 39 |
||
64/ 96.1.30/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 40 |
||
65/ 96.1.30/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 41 |
||
66/ 96.2.6/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 42 |
||
67/ 96.2.6/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 43 |
||
68/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 44 |
||
69/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 45 |
||
70/ 96.2.20/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||
جلسه 46 |
||
71/ روش تفسیر عرفانی (روش تفسیر عرفا از دیدگاه علامه طباطبایی و نقد آن/ ظاهر و باطن داشتن قرآن/ نظر علامه در مورد شهود و تفسیر باطنی از قرآن/ ذو بطون بودن متن دینی به تناسب ایمان و طهارت افراد/ چند نمونه از تفسیر باطنی /لزوم محوریت قرآن در کار شهودی/ دو روش کار اجتهادی سلوکی اهمیت فطرت و نمونه روش فهم فطری در المیزان /آسیب های روش تفسیر عرفانی)
| ||